21 Ocak 2010 Perşembe

sınavıma girdm çıktım fena değildi geçerim heralde blog vallha geçiim yeter başka bişe istemiyorum. ha sınava girdim çıktım saatler geçti üstünden eve geldim otrdum yemk yedim banyo yaptm da hala uyuyamadm yahu ama ben uyuyamam öle gündüz kolay kolay. kaldım böle baykuş gibi höhö. brde akşam dşarı çıkma mıuahabbeti fln ha yarn da 2 de sunumum var amaan hayat bu aralar bana pek bir hareketli.
ya bılog o deil de şu british lerin "havyuduğin?" değişine takmş durumdayz çok bir güzel gelior kulağa bnce ama komik de braz yahu. sanki biraz souk gibi neblym, ispanyollara gelincee hombbreee qué tallll!? diye bir atlayşları var adamlarn ilk kez gördüğün insan en eski dostun gibi gelebilr birden. seviyorum sizi ispanyollarrrr! gerçi british leri de severm dee neyseee.

Hiç yorum yok: