beynimi bir kağıt parçasının üstünde sündürdüm bugün. ama bir görüntü vardı ki... dün lanet ettiğim bölüm nerdü hönkür şakır sınavı yapamadığına ağlıyordu. aslında o an sınavı bırakıp çıkmam gerektiğini düşündüm. o bile yapamıyorsa, bu çaba niye filan dedim. sonra amaan dedim daha ne kadar içe doğru sıçabilirim. bari zamanında gidiyim filan. büt.lerde görüşmek üzere die vedalaştım hocayla filan. içimden tabi. ayrıca sen ağlarsan ben de ağlarım nerd nolur ağlama diyen prof. varya. bi siktirsin gitsin nolur yaa. öf. leş.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder