ilk final. ve final öncesi gecelere akma modu yüznden kendimi tebrik ediyorum. evet bugün benim snavım vardı ve dün gece 5 te geldim eve. ama sadece ve sadece bir shot tekila içtim blog. başka bişe içmedm. ve farkettimki insanlar sarhoşken çok komik oluyorlarmış, tabi benm kafa normal olduğu için bütün insanlara ay ne salaklar diye bakıyordum. ben de sarhoşken o kadar salaığım yani amaan.hayat boş haha. neyse efenim finalim güzel geçti sorun yok yani. ancak dün gece çıkmasam olmazdı blog çok eğlendim dans ettim,komediydi.
bazı insanları anlamakta zorluk çekiyorum blog. dengesiz insanlar, çok dengesizler. sorunların varsa ya gel paylaşalım o sorunları,seve seve dinlerim ya da çek git hayatmdan yahu.ama dengesiz hareketler yapma bana karşı.nokta!
Kısa bir süreliğine Adanalıyık.
11 yıl önce
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder