Oviedo'da, sabah 7de, yağmurun altında, eh biraz da alkollüyken kaybolmak... tavsiye edilmez. nasıl kayboldum her gün her gece dönebildiğim evimi nasıl bulamadım bilmiyorum ama yürüyüp yürüyüp hiç bir yeri tanımadığımda hissettğim korkuyu bilemzsiniz.1 saate yakın yürüdüm blog. hiçbir yeri tanımadım. snra Oviedo yazısnın üztünde kırmızı çizgi olan o korkunç tabelayı gördm Oviedo'dan çıkmıştım artık... bir süre sonra cesaretmi toplayıp otostop çekmye karar verdim evet.. korkudan altıma yapacaktım yahu. bir süre sonra adamın teki durdu aldı beni ondan da korkutm zaten ama başka çarem yoktu blog. arabya bindim adam beni gayet güzel evime bıraktı sonra da gitti burdan. teşekkürlerimi iletiyorum. muchas gracias! hasta luego.
Not: ya eve yalnız dönmemeliyim ya sarhoş olmamalıyım ya da dışarı çıkmamalıyım. kendime kızıyorum.
Kısa bir süreliğine Adanalıyık.
11 yıl önce
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder