14 Ocak 2010 Perşembe

çorabının tekinin kazayla çantamdan çıkışını, çorabını pis büyülerimde kullanmak için aldığımı iddia eden bir insan var. canımsın sen benim yaa. cidden bak. çok güldüm ama blog. tamam kazayla çakmak alınır, şal kalır eldiven kalır vs. bunlar normal de ulan adam senin çorabın ne işi var bende. birine diyince noldu orda hımm? diye sorular geliyor. vallahi bir şey olmadı.

Hiç yorum yok: