28 Aralık 2009 Pazartesi

X: ayh ben 3 harflilerden çok korkuyorum, ben ergenliğe girdim gireli bi tanesi bana aşık olmuş peşimi bırakmıyo, beni basıyolar hep. sevgilimin beni aldattığını bile haber verdi.
körü: hadi ya... ben pek inanmam öyle şeylere ama...
X: niye inanmayasın ki, onlar gerçek. nerden mi biliyorum? Kur'an da yazıyor, olmasalar orda yazar mıydı?
körü: e o zaman bir insan Kur'an'a inanmayos.....
X:( gaza gelmiş modda) olur mu öyle şeyy? Kur'an'a inanmamak diye bir şey olmaz, öyle bir insan varsa da o insan çok büyük bir boşluktadır bence.
körü: :|

o değilde büyük boşluktaymışız da haberimiz yokmuş hacı.

Hiç yorum yok: