30 Mart 2010 Salı

erken başlayıp hızlıca geçen bir vize döneminin de sonuna geldik çok şükür. hatta o kadar hızlı geçti ki sadece 2 günümü aldı. gerisi cânım hocalarıma kalmış. öyleyse başlasın tembellikler.

28 Mart 2010 Pazar

Sporumu bitirmiş, soyunma odasında giyinirken bir kızın telefon konuşmasına şahit oldum. Önce kızı betimleyeyim; gözünde yüzünün yarısından çoğunu kapatan güneş gözlükleri, ayağında sanki Kuzey kutbunda yaşıyormuş izlenimi veren UGG larıya tamamen bir kontrast yaratmıştı kızımız. Spor salonuna gelip 2 dakika yürüyüp başka pek bir alete dokumadan, o sarı ve daima fönlü saçlarını bozmadan bitirir sporunu. Spor yaparken üstündeki kıyafetlerle marka saçmakta ve kendini podyumdaki mankenler gibi hissetmektedir büyük ihtimal. Neyse ben kabinde giyinirken, zorla kulak misafiri olduğum konuşma "aşşkaaam" diye başladı. İçimden düşündüm: daha uygun bir konuşma tarzı olamazdı bu kızın. Daha sonra konuşma, "bebeğiimm, çok özlediiğmm kızz." diye devam etti. Bir de kız arkadaşıyla konuşuyordu. Kız arkadşyla böyle konuşan bu kızın sevgilisyle olan konuşmalarını çok merak ettim o dakikada. Uzun bir süre maruz kaldım bu konuşmaya, daha sonra güneş gözlüğünü takııp ve UGG larını giyen kız poposunu sallayarak yürüdü gitti. Bu kızla değil aynı spor salonunu ve soyunma odasını, aynı gezegeni bile paylaşmak istemiyorum lan. İmdat!
sanal ortamda bulduğu her boşlukta sosyal/toplumsal/kişisel mesaj verenleredir küsmelerim.

27 Mart 2010 Cumartesi

ah garson parçası bunu bana yapmayacaktın. o barda oturan kızlarla amma muhabbet ettin be! biz de iki naber dicez diye kasıyoruz. amaan. dandiksin yani.

26 Mart 2010 Cuma

Show must go on!

25 Mart 2010 Perşembe

what the fuck!?
üzerime çöken şu yalnızlık hissini kınıyorum. defol lan.
Mutsuz, kızgın, hüzünlü, şaşırmış, sinirli vb. duyguları bir arada barındırıyorum, vay bana vaylar bana. Aralarında hiç iyi bir duygu çeşidi olmaması da ayrıca sinirlerimi bozdu şu an.
Üstün üzülerek sunar canlarım. elinin, bunu gördüğünde çok üzülebilirsin. bir insan nasıl çirkinleştirilir örneği budur. ayrıca, yakışıklı kadın nasıl olur örneği böyle birşey olmalı. ama yakışıklı bile değil yani bu. hatta benzettikleri de bir adam olmuş guti diye ki guti daha şeker bile. neyse fotoğraf bu. herkese geçmiş olsun ben ağlıyorum bay.
http://i40.tinypic.com/2yzjswo.jpg

23 Mart 2010 Salı

"Hayat düşünceleri tutan bir hapishanedir." demiş.iyi demiş.

21 Mart 2010 Pazar

Siktr.fuck.joder.scheisse! benim kafam çok karştı yine, korkuyorum. İmdat!
hollanda'ya davet edilmeme ne demeli? anca rüyamda olur zaten peh.

19 Mart 2010 Cuma

Kalkıp başımı duvara vursam, baş ağrım geçer mi acep? Benim başım hiç ağrımazdı ya hop noluyoruz lan!? Kesin tümör var abi.ahanda ölcem. asfasadas
Bazen, çok sık aklıma gelir.. Onu düşünürüm; ama o bunu bilmez. Çok kızarım bazen ona ağız dolusu küfürler etmek isterim karşısına geçip ama onun bundan haberi yok. Sonra da ona sarılıp çok uzaklardan gelmiş eski bir dost gibi, saatlerce ağlayabilirim hem ona hem de kendime olan hüzüntümden.. Ama o, benim bunları düşündüğümü bile düşünemez.

17 Mart 2010 Çarşamba

İki sene önce sırf o nu göreyim diye evinin önünden geçerdim yürüyüş yapma bahanesiyle, İspanyada'da da o nu görmek için hergün okuldan sonra evinin önünden geçiyordum. İnsanın bazı alışkanlıkları hiç değişmiyor lan.

16 Mart 2010 Salı

Rüyada erasmusta olduğunu ve eğlencenin dibine vurduğunu görmek? Rüya tabirleri kitabımı alıp gelcem bay.

15 Mart 2010 Pazartesi

rüyada gördüklerimden biri sabah aradı. hadi devamı da arasın. eğlenceli olabilirdi bence, de nasıl ?

14 Mart 2010 Pazar

Olmuyorsa kasmanın ne anlamı var ama değil mi!? Lan Üstün ve Körü, bana da hatırlatın bunu ilerde olur mu? dfghasg.
kim bilebilirdi basit bir havucun bizi böylesine eğlendirebileceğini?

12 Mart 2010 Cuma

ertesi güne halledilecek herhangi bir işin olmamasının rahatlığını ve sonsuz tembellik yapabilme imkanını hiç bir şeye değişmem.
bucak bucak aradığımız garson parçasının sonunda en üst katta çıkması ve bizm bundan sonra üst katta oturacak olmamız.. ve o şeker gülümseme. ne diyeyim daha ben sana blog!??
1 üstün 2 hayalet . bakalım kahramanımız ne yapacak? annenin esk.e gitmesi kallavi elbette ama 2 hayaleti de götürse berisinde ben sokaklarda free hug pankartıyla gezmesem bile benzeri birşeyler yapardım kesin.

11 Mart 2010 Perşembe

spora başlamak!! yorgun ama mutluyum be blog spor güzel şey valla. br de şu diyet bisküvilerle beslenmek zorunda olmasam. dayanamcağım bir şey varsa o da boğazımı kısmak ki ona bile bir dereceye kadar dayanıyorum heheyt. ben gidip biraz daha tatsız yemkler yiyeyim bari.
alice in chains laynesiz güzel albüm yapmak zorunda değildin. beni çelişkilere sürükleme ulan ! gitmeyecem o festivale. ama aic lan. ama layne yok. ama ama ama. çok kararsızım blog.
naber blog? özledin di mi beni evet ben de seni özledim. bu adresi diğer adrese yönlendirsek kullanıcı adı değişmese vs. o zaman hani ben daha çok gelsem bu blogceğize. aksatılan blog işine atarlanırım. neyse. şu dk hiçbişi atarlandırmasın beni. kendimi haftanın başarı sahibi ilan ettim. dırıdı dıt dırıım!!

9 Mart 2010 Salı

sıkmalık portakalın olayı nedir? nasıl yetiştirilince sıkmalık oluyor? garip gizemler bunlar. bu abuk sorularıma yanıt verebilecek, konunun uzmanlarını getirin bana.

8 Mart 2010 Pazartesi

güle güle kistler! birdaha gelmeyin olur mu!? ne güzel bir gün yahu. çok bir mutluyum. perşme itibariyle spor ve dans hayatıma da kaldığım yerden devam edeceğim. hatta bugün benim ' garson parçası' nı da gördüm. ahh ahh. nazarlara gelmeyelim de yine..
Daha dün bebeydik, ne ara kadınlar günümüzün kutlandığı yaşa geldik?

6 Mart 2010 Cumartesi

ben friends izleyip ağlayabilen bir insanım. sitcom değilmydi lan bu dizi yoksa? aşık olasım geldi blog yine ya. bu Amerikan dizileri çok sakıncalı insan bünyesine.

5 Mart 2010 Cuma

şu Sonisphere işini halletmek lazım blog. gitmek lazım gitmek!!!

4 Mart 2010 Perşembe

birini doğduğuna pişman etmek mi istiyorsunuz? basuru olan birine 2 kutu müsil ilacı içiriniz.

3 Mart 2010 Çarşamba

grip sebebiyle evden dışarı adım atmadığım o 5 günden sonra dışarı çıktığımda kendimi süperstar gibi hissettim. insanların bana ''körü aramıza döndü heheyt! körü'ye bak be! dercesine baktıklarını hissettim adeta. güneşli havanın da bu ruh halimde etkisi vardır elbet. sonra kendime gelerek: ''sen kimsin ki la körü, sana ne bakacaklar?'' dedim ve süperstar havası söndü. itiraf.com

1 Mart 2010 Pazartesi

canım sıkkın lan blog. neden blmiorm böyle bir insanlardan nefret etmeler. kmseyi görmek istememeler falan. ha amaa spor salonuna üye olmam harika bir şey oldu. bedava latin dansları alcak olmam da en güzel kısmı bu işin!! ha gerçi kistlerden dolayı bugünlerde spor yapamıyor olmam gerçeğini takmıyorum önümüzdeki aylar için çok heycanlanıyorum. ama spor salonuna yazılmama rağmen sıkkınım lan enterasan.
rüyamda Elinin'lerin sitedeki emre adında bir liseliyle takıldım bir ev partisinde. ne iş lan? emre diye tanıdığın var mı Elinin :kaş yaparım sana çok taştı aşldkşlaskdşlas